Terveellinen kahvin juonti
Kahvia on väitetty milloin syövän aiheuttajaksi
tai edistäjäksi, milloin jonkun muun sairauden sysääjäksi.
Yksi tutkimus väittää kahvin vähentävän
aikuisiän diabeteksen riskiä erityisesti naisilla.
Paahtimoyhdistys on luonnollisesti tarttunut tähän
tutkimukseen ja kertoo mielellään kahvin terveysvaikutuksista,
mutta varoittaa, yllätys ylltätys, kahvin suurkäytöstä.
4 kuppia päivässä on sopiva määrä
sanoo Hillevi Latvalahti Paahtimoyhdistyksestä.
  |
Kesto 5'45" |
|